mandag 4. januar 2010

Nytt år - nye muligheter :)

Hva har jeg egentlig begitt meg ut på nå???
Etter at Scrappy Smile snakket om Project365, ble jeg bare så utrolig nysgjerrig.
Det hele går ut på å ta et bilde hver dag i løpet av året - og selvfølgelig ble jeg bare nødt til å prøve.
Ser på det som en utfordring til meg selv - da blir jeg flinkere til å bruke kameraet - og kanskje jeg lærer noen lure teknikker etterhvert også.
Tusen takk til deg Elin - dette var et sunt spark bak ;)
1/365
Denne årets første dag, tok jeg faktisk INGEN bilder.
Natterangleren og jeg var i seng før midnatt - så det ble ingen nyttårsbilder heller. Men, jeg scrappet årets første LO. Ikke akkurat et bilde, men det er bedre enn ingenting ;)
Kit Frozen av Thaliris, Template og Julealpha av cathja
2/365
I dag var vi på middag hos mamma og pappa. Pannekaker og ertesuppe sto på menyen - og det var deilig etter masse tunge julemiddager.
Denne skåla med "krystaller" (Sigridtuppa har eget navn på godisen), var ikke like full da vi dro hjem....
3/365
Nok en sen frokost. Men, nå er juleferien snart over - og vi kommer tilbake til normalen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar